Saturday


فراخوان جمع آوری کمک های مالی برای پناهندگان زلزله زده در شهر وان-ترکیه



van-1.jpg
به دنبال بروز زلزله در شهر شرق ترکیه و آوارگی مضاعف پناهندگان در شهر وان و شهرهای مختلف دیگر، صندوق یاران که متشکل از فعالین شناخته شده و باسابقه ی ایرانی است ضمن صدور فراخوانی اقدام به جمع آوری کمک های مالی برای رساندن به ترکیه کرده است.

کمپین دفاع از پناهندگان زلزله زده شهر وان - ترکیه ضمن استقبال و تایید این فراخوان از همه گان درخواست دارد کمک های مالی خود را از این طریق به دست پناهندگان برسانند.
متن فراخوان:
«روز یکشنبه اول آبان ماه زلزه ای به قدرت ۷.۲ ریشتر شهر مرزی وان که حدود هزار پناهنده ایرانی در آن اسکان دارند را لرزانده است.

شرایط پناهندگان آواره در ترکیه بسیار وخیم است و نیاز به کمک های فوری مالی دارند، بسیاری از آنان بدون سرپناه در حال گریز به شهرهای دیگر هستند و بسیاری دیگر هنوز نتوانسته اند شهر حادثه دیده را ترک کنند.

وقوع پسلرزه های متناوب و آسیب پذیر بودن خانه ها موجب شده است که آنان شب ها و روزهایشان را با وجود بارش برف و باران در خیابان ها بگذرانند.

هیات امنای صندوق یاران بر خود می دانند تا در این شرایط به جمع آوری و سازماندهی کمک های مالی بپردازند تا در میان پناهندگان و «کمپین دفاع از پناهندگان زلزله زده شهر وان - ترکیه» توزیع کنند.

کمک های مالی را به شماره حساب زیر واریز کنید و سپس مبلغ و نام خود را به آدرس ایمیل صندوق بفرستید تا بصورت فوری و شفاف بتوانیم به فریاد این پناهنگان برسیم.

پی نوشت: تمامی مبالغ دریافتی و پرداختی این کمپین در سایت صندوق یاران اعلام خواهد شد.»

با تشکر از همراهیتان
هیات امنای صندوق یاران
پنجشنبه ۵  آبان برابر با ۲۷ اکتبر ۲۰۱۱


شماره حساب:
Name of the Bank: Swedbank
Account holder: Iran-Sweden Solidarity Association
                           Iranska-Svenska Solidaritetsförening
IBAN:       SE۶۸ ۸۰۰۰ ۰۸۲۱ ۴۹۱۱ ۳۰۸۰ ۲۶۸۷
BIC       SWEDSESS        Swiftsadress
Organisation Number:   ۸۴۶۰۰۳-۷۴۹۵

آدرس ایمیل صندوق: sandogheyaran@gmail.com